dinsdag 6 november 2012

Week 45: Willema

LAB 45: DRAWING out your Passions.

Schrijf, 7 minuten lang, zomaar....
Neem dan 20 minuten de tijd om een collage te maken.
Je knipt uit 1 of meerder tijdschriften afbeeldingen en teksten die je op een of andere manier aanspreken.

De combinatie van het schrijfwerkje en de collage zou maar zo heel verrassend kunnen zijn!


Ik heb 2 Libelle's gebruikt voor de collage.

Ik vond mijn combi eigenlijk niet zo heel erg verrassend.
Wel grappig dat ik de tekst: "ik vind alles leuk!" tegen kwam, want dat slaat echt op mij...

Leuk hoor,om weer eens te knippen en plakken, bovendien was het heel gezellig: Ik was een weekendje weg (naar de zee!) en ik zat gezellig met mijn zusje ( zij zat ook te knutselen) aan de grote tafel in het huisje, terwijl het buiten behoorlijk koud en regenachtig was.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten